Tyytyväinen

Olen nyt taistellut mun painoni kanssa ja laihduttanut ja kuntoillut ja tässä viikkotakaperin päätin etten jaksa kokoaikaa olla vihannesdieetillä.
Olen syönyt ihan normaalisti ja vähän välillä herkutellutki ja tänään aamulla kävin varovaisin mielin vaa`alla ja kappas paino oli 60,2kg!!!
Olin niin onnellinen kun ei tarvii enää miettiä painoa vaan nyt se on se mihin tähtäsinkin ja tosiaan ennätys ajassa, Essi on ensi maanantaina 3kk!!
Ihan uskomatonta, että oon saanut itteni pidettyä kasassa etten ole päästäny itseäni lihoomaan tai yleensäkään en ole antanut asian olla vaan heti aloitin synnytyksen jälkeen syömään terveellisesti ja liikkumaan, tosin liikunta on nyt taas jäänyt, ei kiinnosta sitten yhtään :D Mutta kuitenkin HYVÄ MINÄ!! :)

Tämmöisellä kropalla mennään ja olen kyllä tosi tyytyväinen! Lantio palaa omiin uomiinsa sitten pikkuhiljaa :)


Essin kanssa ollaan aloitettu peruna maistelut(lusikallinen päivässä) ja hyvin on mennyt, aika palleroiseksi on kasvanut <3










En sitten leikkauttanutkaan lyhyttä tukkaa vaan leikkasin epäsymmetrisen otsiksen ja nyt olenkin tooosi tyytyväinen omaan tukkaan :) Se on välillä niin pienestä kiinni ;)

Ehkä vähän vaaleaa tai punasta tohon otsiksen "alle" :D



Ollaan jo koko perhe pitkään haluttu mennä uimaan, varsinkin Perttu joka osaa uida jo kellukkeilla ja sukeltelee koko ajan uimalasit päässä joten mentiin meidän perhe, T:n sisko ja hänen lapsensa ja appiukko Caribiaan uimaan ja voi että oli kyllä mahtava reissu :)
Caribian aulassa oli hieno meri tehty kattoon :)



Olen aina halunnut ommella lasten vaatteita pipoja jms. Mutta en vaan osaa ommella koneella enkä millään muullakaan, aina ala lanka menee solmuun tai lankaa ei tule kankaaseen ollenkaa :D Siispa tein niin, että tilasin yksittäiseltä ihmiseltä joka tekee ihania pipoja, sieltä Pertulle ja Pepille pipot ja oli aivan ihanat eikä edes kalliit 8e pipo ja sisälsi postikulut :)
Vihreä nosturimies pipo Pertulle ja suloinen pöllöpipo Pepille :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy