Lapsen suusta



Jenni Hoon blogissa pientä elämää oli ihana kysely juttu isommalle lapselle ja päätin Pertun kanssa tehdä myöskin sen :)


Perttu uuden sadetakin kera :)

Mitä äitisi aina sanoo sinulle?

- et mä mä oon hyvä tekeen legoi


Mikä tekee äidin onnelliseksi?

-jos mä piirrän sul jotai hienoo


Mikä tekee surulliseksi?

-jos mä en siivoo mun huonetta


Miten äitisi saa sinut nauramaan?

-jos se hassuttelee


Millainen äitisi oli lapsena?

- emmä ees tiiä

Kuinka vanha äitisi on?

- no kuis vanha sä oot, kai 56


Kuinka pitkä äitisi on?

5 metrii


Mikä on äitisi lempipuuhaa?

- siivoominen



Mitä äitisi tekee, kun et ole paikalla?
-siivoo


Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän?

-sul on hieno ääni


Missä äitisi on tosi hyvä?

-käsitöissä


Missä äitisi ei ole kovin hyvä?

-piirtämisessä


Mitä äitisi tekee työkseen?

-hoitaa vanhoja mummoja


Mikä on äitisi lempiruokaa?

-kinkkukiusaus


Miksi olet ylpeä äidistäsi?

-se siivoo meijän huoneen aina vaik me ei sitä siivota


Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?

-spiderman


Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä?

-askarrellaan


Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi?

-me ei tykätä tulisesta ruuasta


Mitä eroa teissä on?

-äiti on paljon isompi ku mä


Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua?

-siitä ku sä aina pussaat ja halailet


Mikä on äitisi lempipaikka minne mennä?

-mettä

Oli kyl ihanii vastauksii :D Välillä on kyllä tosi ihana kuulla mitä lapset on oikeesti mieltä ja mitä ne ajattelee, näihin tunnelmiin hyvää sunnuntaita <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy