Milloin on mun vuoro?

Oon nyt Tammikuusta asti lukenu blogeja jossa hehkutewtaan terveellisestä elämäntavasta, liikunnasta ja tupakoimattomuudesta, oon kattonu vierestä kun mun paras ystävä yks kaks lopetti tupakan polton ja alkoi käymään salilla ja muutenki alko liikkumaan ja nyt on vielä tipattomalla muutaman kk. MILLON ON MUN VUORO?
Oon yrittäny ottaa itteeni niskasta kiinni, mut jotenki tää kotona olo on niin pal puuduttanut mut, etten saa mitää aikaseksi... Mä tiedän, että tää on omaa surkeutta ja saamattomuutta, mutta en vaan keksi miten saa itteni motivoitua niin , että pääsisin lenkille JOKA päiväja salille 2-3krt viikossa ja se RUOKAVALIO!

No mä todella toivon, eetä pystyisin tähän kun alotan työt... Aikaa on vähemmän, mutta kyllä kaikki muutkin on pystyny urheilemaan, käymään töissä ja olemaan kotona lasten kanssa!

KYLLÄ SIIS MINÄKIN!

Jos oikeesti ihmiset pystyy niin kyllä mäkin!!!


I must love myself!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy