Viimeistä viikkoa housewife

Työ ura alkoi taas eli olin yhden illan ja kaksi aamua töissä ja voin kertoa, että lomalaista ei säästelty :D
Heti alko hirvee kiire ja puurtaminen ja se oli niin kivaa!! Joka äitiysloman jälkeen tajuaa ettei oo mua ole luotu olemaan kotonalasten kanssa, tarviin haasteita ja toimintaa! Älkää ymmärtäkö väärin, kotiäitinä oleminen on molempia, mutta ihan eri tavalla, raskaalla ja huolehtivalla tavalla :)

Ens viikko on sitten vielä lomaa ja sitte alkaaki täyspäivänen duuni :) Työpäivien jäleen on jotenkin energiaa ihan eritavalla vaikka töissä ei pysty istumaan ja VAAN syömään joku 10 min. niin silti energiaa riittää vielä kotonaki :)

T on ollut nyt hiihtolomalla lasten kanssa mikä on ollu tosi kiva kun ei oo kun pariks päiväks tarvinnu viedä lapsia hoitoon ja sillonki ovat olleet mammalassa :)

Mitä siis teen tämän viimisen viikon kotona??
Olen lasten kanssa ja nautin!
Mennään kaupungille
Leaf areenalle
kaupungin kirjastoon
uimaan

Siinä onki sitten meijän viikko :)

Sain rakkaalta ystävältä K:lta 7,5kg kahvakuulan millä oon nyt yrittäny tehä reeniä ja se on kyl tosi kivaa ja jännä juttu ku yhellä liikkeellä saa monta lihasta reenattua :)

Löysin kansion jossa olen säilyttänyt lasten tekeleitä ja nyt ne komeilevat lastenhuoneen seinällä :)

Pepin grazy ilme :D

Ja tästä kuvasta alkaa mun viiminen viikko kotona <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy