Maailman paskin äiti...

Tänään on kyl ollu semmonen päivä, että oon tuntenu itteni semmoseks ihmiseks jolle lapsia ei sais suoda...

Aamulla hirveen riitelyn kans Sain muksut päiväkotiin. Siinä matkalla Perttu kaatu ja sai hirveen palkeenkielen käteensä, Perttu ei antanu päiväkodissa mun putsata sitä vaan halus, että hoitotäti putsaa sen...

Päivällä ku Perttu jutteli niitä näitä ni tokas, että "meillä on huomenna se kouluun tutustuminen"
PASKA!!!

Mä oon aamuvuorossa eikä T saa vapaata aamulla!!!

Tää on niin tätä aina jotain TÄRKEETÄ unohtuu

MÄ EN PÄÄSE MUN ESIKOISEN KOULUUN TUTUSTUMISEEN :((

No pyysin anoppia että hän menis Pertun kanssa ja siitä tuli jotain kalapaliikkia no en jaksanu kuunnella kiukuttelevaa miestä enkä mitään muutakaan "miks nyt näin ja ei tästä tuu mitään, on niin vaikeeta"

Mun äiti menee Pertun kanssa kouluun....

Että näin, tekis mieli vaan vajota johonkin tän hirveen syyllisyyden pilven kanssa...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy