Mitä meille kuuluu?

Tää blogin kirjottaminen on niin vaikiaa nykyään!! Ei vaan yksinkertasesti ole aikaa! On kyllä nyt niin ruuhkavuodet kun voi vaan olla! Aamulla herätys, kuppi kahvia, lapset ylös ja kuntoon, kaikki päiväkotiin/ eskariin ja ite töihi, töistä kaupan kautta hakeen muksut, tekemään kotiin ruokaa ja sen jälkeen joku muksuista menee harrastuksiin ja T vie, mä sillä aikaa siivoon ym. kotitöitä ja sit tulee ilta, iltapalat pesut ja muksut nukkumaan kello on jo sillon 9 ja mulla aikaa puoltuntia saada itteni ja tavarani siihe kuntoon et pääsen nukkumaan! Joo, kyllä tää on mun normaali rutiini, ja on kyllä aika kuivaa!!!!!! Mut viikonloppusinollaan sitte koko perheen voimin ja tehään kaikkee kivaa  JOS en oo töissä! Mut tässä on kuvia mitä ollaan kaikenlaita tehty tänä aikana :)

pertulla sitte loppu eskari ja syksyllä alkaa koulu, IIIIIIIIIIIIKK!!!!!


jk

saatiin välillä nauttia shortsi keleistä :)

vapun olin töisä, mutta jussin olen pyytänyt lomaa ja vapaata että pitäisi onnistua jussina viikko vapaalla :)

Ps. Essi oppi kävelemään! Eipä oo enää pientä vauvaa talossa ;(

Eipä muuta muuta kun yritän enemmän kirjotella tänne!!!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy