Vieraita ja maantietä

En ole sitten vähään aikaan kirjotellukkaan. En ole ehtinyt kun tää arki on niin kiireistä kun aamutoimissa menee lapsilla ja mulla kolme tuntia, tietysti siihen sisältyy kodin kuntoon laitto edelliseltä illallta kun ei jaksa enää siivota kymmenen aikaan illalla.

No joka tapauksessa arki on lähtenyt rullaamaan ja samoin mun oman kropan kunnostaminen!
Olen nyt n. viikon käynyt joka ilta 5km lenkillä, latasin omaan puhelimeeni treeni trackerin joka laskee kalorit+matkan+nopeuden. Tosi motivoiva kun lenkin jälkeen katsoo puhelinta niin reippaalla kävelyllä vaunujen kanssa lähtee n. 255kcal!! Ja sen lisäksi mun ruokavalio on tosi kasvis/vihannes voittoista ja paljon yritän vielä kuitua saada, mutta kuten mä aijemmin jo kirjotin niin en ole hiilarittomalla, hiilareita tulee kuitenkin leivästä, perunasta ja maustamattomasta jogurtista, mutta kaikki vaalee leipä, spagetti tms. oon jättänyt pois. Tänään aijon vetää kotijumpan dvd:ltä kun sataa koko päivän enkä pääse lenkille. Katsotaan kuinka käy kun kolme lasta pyörii jaloissa :D

Tiistaina saatiin mun isoveli ja hänen vaimonsa Austraaliasta asti meille kylään :) Oli niin ihana nähä pitkästä aikaa :) Saatiin jopa oikeita koala suklaakonvehteja, mutta en ehtinyt ottaa paketista kuvaa kun se oltiin jo syöty :D

Laitoin kuvia nyt viikon varrelta :)

Löydettiin tommonen piano kaapin perältä ja nyt muistan miksi se oli siellä :D
Tylleröinen saanut mummilta, Name it haalari

Mun mielestä ihanat yksityiskohdat hihoissa :)

Tässä vähän mun profiilikuvaa, 3vkoa synnytyksestä. 6 kiloa tavoitteeseen

Oli pakko laittaa tää kuva kun Pepin naama on nii loistava :D
Tylleröinen enon sylissä :)

Pääsi hän myös veljeni vaimon syleilyyn :)

Ja sitten riehautettiin mun lapset ja sitten olikin jo lähdön aika ;D





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy