Noniin tänään nyt sain sen uuden tukkani ja rakastan sitä :) On niin helppohoitoinen eikä saa kiinnikunnolla mikä on mös hyvä juttu, koska minä kun pidän aina ponnaria niin tukka kärsii siitäkin.
Tänään olikin sitten muuten todella väsyttävä päivä, koska Perttu ei päässyt tänään  kavereidensa luokse leikkimään, koska heillä oli muuta tekemistä ja yllätys siitä kostettiin minulle ja KOKOloppu päivä Perttu joko huusi minulle tai kiusasi minua tai Peppiä ja KAIKKI asiat olivat niiiiiiiiin vaikeita eikä Perttu suostunut mihinkään!! Että olen loppu tästä päivästä!! No kuuden aikaan sanoin T:lle, että nyt lähdetään vaikka kävelylle ja siellä olikin kivaa, mutta heti kun tultiin kotiin niin sama juttu alkoi :( Nyt mukelot nukkuu ja toivon niin ettei huomisesta päivästä tule samanlaista!!
Että tämmönen päivä! HUH!

Uusi tukka ja päivän asu :)

Nyt kun mahaa on vielä rakastan löysiä paitoja ja ihanaa kun vanhat farkut menee päälle :)



Isot korvikset näyttää niin hyvältä tämän tukan kanssa :)

Kävelyllä Essikin pysyi hereillä :)

<3


Perttu ja Peppi etsii kiviä...


....Että saavat heitellä niitä puroon :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy