Kerro kerro kuvastin, ken on meistä kaunehin

Luin juuri muutama päivä sitten toista blogia jossa oli postaus sillä periaatteella, että jokainen on kaunis tavallaan, siis oikeasti kurveja todellakin saa olla! Joku tykää olla todella timmi ja puntata paljon ja toinen tykkää vaan syödä terveellisesti ja liikkua hyvinvoinnin vuoksi :) Meitä on moneen junaan ja niin on mielipiteitäkin, eli postaus on MUN MIELIPIDE asiasta. Se on kyllä totta, että kaunis pyykkilauta vatsa on kaunista katseltavaa, mutta joku niissä leveissä lantioissa ja muhkeissa pakaroissa viehättää (usein myös naisia)

Minä joka olen koko ikäni niin kuin monet muut kanssasisaret, olen taistellut painoani vastaa koko nuoruusikäni. Nuorena kun menin yläasteelle laihdutin 15 kiloa, olin ollut ala-asteen loppuluokilla pyöreä. Siitä alkoi mun taival laihduttamisen tiellä. Painoin noin 57 kiloa, kun T:n kanssa tavattiin ja tulinkin melkein heti raskaaksi ja siihen kuului rasvan syöminen aina silloin, kun en ollut oksentamassa... Tottakai painoa tuli ja synnärillä paino oli 89 kg ennen ssynnytystä..... Sain painoni juuri ja juuri 75 kiloon ja aloin odottaa Peppiä ja saman nousu paino nytkin, mutta kun painoa oli jo 75 niin painon nousu oli vähäisempää. Pertun ja Pepin jälkeen päätin, että nyt riittää!! Ja aloin pitkällä mittakaavalla painon pudotuksen. Monien onnistumisien ja epäonnistumisien jälkeen painoin 2-vuoden jälkeen 65kg!
Toissa keväänä oli käännekohta jossa päätin pudottaa painoni niin alas kuin voisin (normaali painon rajoissa tietty) ja sain hirveän liikunta vimman, loppujen lopuksi menikin niin yli liikkuminen, että melkein sängystä ylös ja jumppaamaan! Yhtenä aamuna meinasin pyörtyä suihkuun, jumpan jälkeen kun enollut vielä syönyt, enkä juonut mitää.... Sain painon 58 kg!! Ja vatsa-lantio seutu oli kiinteytynyt :) Aloin odottamaan Essiä ja paino nousi 13 kg, 10 kiloa jäi synnytyksen jälkeen jotaka olin raivon vallassa päättänyt polttaa pois! 7 viikossa Essin syntymästä olin saanut kilot pois! Kävelemällä ja erittäin kevyellä ruokavaliolla!

Joten tässä on mun tarina :)

Tässä oon puoli vuotta Perttun syntymän jälkeen


Tässä Peppi on n.4kk 

Peppi n. puolen vuoden ja mulla alkaa paino olemaan alle 70 kg

Mun kummipoika on tässä kohta 8kk eli Peppi on melkeen 1,8 v. ja mulla paino pysyttelee samoissa

Tästä alkoi mun laihduttaminen ja tässä on paino 65kg

Tässä on jo 60kg painona

Kokeiltiin T:n kanssa juhla vaatteita, kun oltiin menossa K:n ja J:n juhannus häihin ja tässä paino oli 58 kg

Ja vielä yksi synnytys väliin ja painon pudotukset yms. Tässä mää ny oon :D 61kg!!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy