mitkä säännöt meillä pätee

Perttu on innostunut pelaamaan nettipelejä. Olen antanut pelata vain lasten pelejä ja valvotusti eli kun meen hakemaan Peppiä hoidosta ei Perttu silloin pelaa kuin korkeintaan wiitä. Peppi pelailee pikkukakkosen pelejä tai hoitaa virtuaali koiraa mun puhelimesta. Myös jos meillä haluaa pelata niin se on telkkari ajasta pois. Ja kokonais aika on 2 tuntia, mun mielestä se on tosi suuri, MUTTA tosi harvoin on niitä päiviä jolloin se aika täyttyy. Sunnuntai taitaa olla se päivä jolloin pelaillaan ja katotaan telkkaria enemmän. Myös leffa illat on asia erikseen. Mutta jokainen tehkään niin kuin parhaaksi näkee, me tehään näin :)

Miten teillä saa katsoa telkkaria ja pelata? :)



Oon miettinyt tota tietsikan paikkaa, että mihin sen vois laittaa että vois äkkiä käydä koneella, ja kun meillä on kolme ihmistä jotka pelailee niin tää paikka oli sopivin, tuleva huonekalu ostos on siis korkea tuoli kun toi itse tuunattu jakkara ei oikeen istu tohon :D

Nettipelejä suosittelen jos lapsi haluaa puhtaasti pelata tasohyppely pelejä, toinen mitä Pertun kanssa pelataan kahestaa on oppijailo.fi jossa on kaikkea kehittävää, sanoja, lukuja, värejä ym.



Sitten toiseen asiaan. Oon jahkaillu toisen tatsan ottamista, mihin ja millanen, noh. Mulla on nyt kuva valmiina jota tatsasjäbä tuunaa ja aika oli 17.3!!! Eka tatuointi on vasemmassa kädessä ja vaikka siinä ei ollu paljoa hommaa niin se sattu!!! Tatuoija tosiaan sano et en keksi kivuliaampaan paikkaan ottaa ekaa kuvaa :D No toinen ois ollu kylki mm :D

Tän otin kesällä 2012, kuvassa tatsa just hakattu siks mustaa muallaki ku kuvassa

Tässä tuleva kuva :) Tää tulee käsivarteen ja hiukan fiksataan kuvaa mulle sopivaksi!! :)
Mitä tykkäätte? :)



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy