Äitienpäivä

Mun äitienpäivä meni pääosin töissä
Aamulla kun heräsin mua odotti nää keittiön pöydällä <3

Oli niin ihanan lämmin aamu töihin lähtiessä :)


Muruset tuli hakemaan töistä ja siitä lähettiin sitte mun äidin luo. Olin nii täpinöissäni ku olin tilannu meille tän kuun viiminen viikonloppu stand up-illan Linnateatteriin! Ei olla äidin kans käyty kahestaan missään moneen vuoteen ja ihanaa päästä kahestaan viettämään iltaa <3

Ihana kakku meille äideille :)

Tilanne kuvaa :p

Essi laukkas ympäri kämppää ku kaikki oli uutta :)


Lopuks mentiin vielä anoppilaan. Oli kyllä kiva päivä, ihanaa olla äiti ja ihanaa rakastaa näin paljon!

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy