Täällä taas!

Meillä prakas toi tietokone eikä nyt oo hirveesti viititty maksaa tietokoneesta... No tilaisuus tuli hankkia tietokone ja pääsen taas kirjottelemaan :)

No mistäs sitä aloittais... No vaikka lapsista :)

Monet puhuu lasten vaatteista ja varsinkin Me&i ja Popin vaatteista...

No Mä oon MYÖS niihin sortunu!!!! En nyt ottanu niistä kuvia ku toiset on pesussa ja kuivumassa ja ja ja :) Otan sitte myöhemmin :)
Yoga pantsit ois viel itelle hakusessa ;)

Sitten voin kertoo vaikka juhlapyhistä :) Ite tosin olin töissä kaikki paitsi palmusunnuntain jolloin sitte virvottii :)


Tehtiin koko perheen voimin ruohoja :)


Ja sitte käytii virpomassa sukulaisissa :)

Pääsiäisen ja vapun välissä sitte tehtiin kaikenlaista ku mulla oli paljon vapaita :)



Mä taas selitän jotain järkevää :D

Essiki on ruvennu sormiruokailemaan ja tulos on tämä:KAIKKI mitä lautasella on ni sullotaan suuhu :D

Vappupäivällinen saatiin syötyä koko perheen voimin <3

Minä erittäin väsyneenä työrupeaman jälkeen vaivaan pullataikinaa :D

Ja vo`ilaa! tässä munkit! :)

Laitoin sitten kans vapun kunniaks oikee vapputukanki :D tein märkiin hiuksiin ranskanletit ;)

Siinä oli pikaset kuulumiset :) Huomenna taas jatketaan :)
 
 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy