Koti(hiiri) ja uudet työt

Tänne korpeen kun ollaan muutettu musta on tullu ihan kotihiiri, MUTTA ensi kertaa mä nautin siitä kun saa hiihdellä postia hakemaan tai viemään roskia lökärit ja reiskat jalassa :D

Nautin siitä kun lapset leikkii (melkein aina) sovussa aamuisin :)

Nautin siitä kun herään, herään kodista josta oon aina unelmoinut :)

Nautin siitä kun lapset saa vaan lähteä ulos ja mulla on aikaa siivota tms.

Nautin siitä, että naapurit jää juttelemaan ja siitä, että täällä on hyvä yhteis henki :)

Kaikenkaikkiaan nautin kodista ja mun perheestä <3


Mulla on tiistaina viiminen "loma" päivä ja keskiviikkona alkaa uusi työ!!
Mä sain viran!!! En ite vieläkään usko tätä!
Mun ei tarvii enää miettiä milloin työsopimus loppuu.
Mikä parasta n.6 vuoden kotihoidon jälkeen pääsen "sisä" töihin! Enää ei tarvii katsoa ulos ikkunasta ja todeta, että räntää sataa vaakasuoraa, ihanaa saa juosta ulkona säällä kuin säällä!!
Mutta tämä on kumminkin mun mielipide ja sitä ei saa ottaa henkilökohtaisesti :)

Mun vaan on aika siirtyä eteenpäin työrintamalla ja tehdä jotain uutta!
Uusi työpaikka on yksityinen joten sekin on jo ihan eri kuin kaupungilla työkentely. Työajat on tosi muuttuvia ei niinkuin kaupungilla jos on vkl töitä niin ollaan joko aamussa tai illassa. Täällä voi olla aamussa,illassa,yössä tai välivuorossa :)
Olen kyllä niin iloinen tästä työpaikasta! :)

Ja mitä liikuntaan tulee niin sitä täytyy ruveta liikkumaan enemmän!!
Kotihoidossa tuli liikuttua kaikki välimatkat, mutta nyt ei liikkumista ole niin paljon eli kävely/juoksu  + kahvakuula wellcome to my life :)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy