Mitä vaatehuoneesta löytyy

Oon jo monta kertaa meinannut kirjoittaa mitä mun vaatekaapissa on ja mitkä on mun ehdottomat arkivaatteet :)

Jouduin aika paljon heittämään vaatteita pois ja antamaan niitä kun mulla ja T:llä on yhteinen vaatehuone.
Monista juhlavaatteista luovuin, kun niitä tulee niin vähän käytettyä ja olen mukavuudenhaluinen ihminen ja tykkään satsata arki vaatteisiin :)

Rekillä on sekalaisesti juhla -ja arkivaatteita :)

Suuria lemppareita on synttärilahjaksi saatu yökkärihaalari jota pidän paljon iltaisin ja puna-valko raidallinen Popin paita jonka kaverilta ostin kesällä :)

Ensimmäiden pikkumustan joka on leopardi kuviollinen jonka ostin viime talvena. Sopii aika moneen tilaisuuten olemuksensa ansiosta :) Takana on muuta mekkoa ja juhla paitaa joita tulee pidettyö illan istujaisissa ja muissa epävirallisissa tilaisuuksissa :)

Yksi suurista rakkaista on tämä marimekon kukkapaita jonka ostin kirppikseltä :)

Tää paita/mekko oli jonkin sortin erehdys :D Ostin sen äkkiä sovittamatta ja oli kyllä nii hirvee päällä :D

Me&i:n yogat on kans melkein joka päivä päällä. On niin pehmeet ja ihanat päällä :)

Nyt kun kylmä on tullu niin villasukat on ne mitä mulla on jalassa aina! :D Tosin parit tuppaa häviämään ;)

Tämmösenä tallustelen paljon kotona :) 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa