Mitä tapahtui loppuviikolla

Perjantaina mulla alkoi kolmen yön työputki, mutta koko perjantai päivä oli vapaa ja Peppi kotona ni lähettiin kaupungille vaan mä ja Peppi ja kyl Peppi nii pal aina nauttii ku pääsee bussiin Ja shoppaileen ;)
Peppi halus tietty heselle joten sinne mentiin ku heti oli HIRVEE NÄLKÄ ku mentiin hesen ohi :D
Käytiin tiger nimisessä krääsä kaupassa ja h&m:ssä joista mukaan tarttui sateenvarjo, yölamppu , lasten naulakko ja Pertulle tuliaisiksi paita :)

Näin myös crocs-kaupassa alennus lapun -70% !!!
Nää ihanat talvisaappaat oli hintaan 23e!! Siispä äitikin sai jotain :)

Mulla ei oo ollu vielä kolmea yötä putkeen, mut voin kertoo, että hyvin  multa onnistuu valvominen, ehkä liiankin hyvin kun kello tulee kymmenen ja oon niin hereillä ettei mitään määrää :D
Ehdoton hyvän unen auttaja on korvatulpat! Ilman niitä kuuntelisin kokoajan mitä alakerrassa tapahtuu :D Oon lukenut yökköilystä neuvoja yms. Mut kyllä mä mussutan hiilareita yöllä ja lysähdän sänkyyn aamulla ilman suihkua, "iltapalaa" yms. ja kyllä se uni tulee siltikin vaan heti!! ;D Eli oma kroppa omat rutiinit :)

Lauantaina heräsin neljältä iltapäivällä ja T tulee huoneeseen ja sanoo vaan et _kulta, mä lähen ny maali kauppaan :) Ja mä kysyn et miks, -No koska mä maalaan meijän olohuoneen! Aha no selvä :D

Maali näytti värilastulla iha hurjan tummalta, mutta seinällä oli niin ihana!!

T maalas myös puun jonka ääriviivat teki vaan maalarin teipillä!! On kyl nii pal visuaalista silmää että :) <3

Sunnuntai Peppi sitte pääsi kaveri synttäreille pomppikseen :)


Ja tänään sitte heräsin kolmelta ja T ehdotti, että ku mulla on synttärit tänää ni menisin baanalle, mut njää täällä on kyl hyvä viettää synttäreitä <3

Hyvää päivää ja viikkoa teille <3






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Vähiin käy ennen kuin loppuu

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa