Long bob that I wanted, NOT

Leikkasin LOBin eli long bob eli puolipitkän polkkatukan muutamasta syystä, koska hiukseni melkein korvista alaspäin oli ihan kuolleet kaikesta värjäyksestä (kokoväri+kaupan kestoväri) ja koska lobia on j´helpompi käsitellä, se on kiva auki ja sen saa kumminkin kiinni.
NO mun tukka on hiukan lainehtiva ja todella kuiva!
Tässä vähän kuvia mikä on mun mielestä "väärin" :D

Tällänen mun tukka on nykyään töissä kun en halua pitää tukkaa juurikaan kiinni, koska mulla tukkaa kärsii siitä niin etu karvat on vaan pois naamalta :D
Aika pikkutyttö look? :D

Tässä kuvassa näkyy ponnarin nainaumat vaikka pesin eilen illalla tukan enkä laittanut ponnaria :(

Ja tää sähkösyys on ihan järkyttävää vaikka ei oo pakkasta, eli tukka on ihan hirveen kuiva!!

Tämmonen kasa se sitte on aamusin :D

Nää vaan niin huutaa kosteutta!! JA väriä, raidotan tukkaani vaaleammaksi ja luonnollisemmaksi että hiukset sais levätä, enkä käöytä enää kaupan värejä!!

Värin raidottamassa hiukan hiuksia turun TYA:ssa joka vähän näkyykin, mutta mustalle se vaan ei oo niin helppoo :(

Näin mä oon kieputtanu etuhiuksiani kiinni jo kauan :) Helppo eikä tarvii kun pinnejä pari :)



Sitten se mihin tähtään värillisesti ja ehkä leikkaukselta on tämä 
Tää on niin ihana ja luonnollinen! :) Tähän pyritään! :)

•Kosteuttaa ja antaa kiiltoa hiuksille.
•Suojaa hiusväriä haalistumiselta.
•Käyttö: Levitä kosteisiin hiuksiin, vaahdota ja huuhtele huolellisesti.
Tigi Bed Head Urban Recovery Conditioner 750 ml – Kosteuttava hoitoaine
•Kosteuttaa ja hoitaa hiuksia.
•Tekee hiukset pehmeiksi ja kiiltäviksi.
•Hiuksista tulee vahvemmat ja helpommin käsiteltävät 

Käyn hakemassa nii katotaan paraneeks tukka laatu :)



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy