Hulivili koti

En oo pitkään aikaan tänne kirjotellut, koska mun koko energia määrän on vienyt lasten unettomuus ja OPISKELIJA!!
Mun ensimmäinen opiskelija jolta otan näytön vastaan.... On ollut rankkaa kun suurimmaksi päänvaivaksi muodostuu kielimuuri, mutta ensi viikko vielä niin saa taas hengittää :)
Mitä lasten valvomiseen tulee on meijän isommat lapset päättäneet pelätä KAIKKEA mitä yöllä ja pimeässä voi pelätä, lisäksi kumpiki preppaa toisiaan pelkäämään ja huutamaan enemmän, HUOH välillä on kyllä nii väsyny ettei tiedä ollaanko maassa vai kuussa... MUTTA tilanne paranee pikkuhiljaa ja johdonmukaisuudella kuten aina sama nukkumaanmeno aika ja äänisatu rauhoittavat kummasti :)

Minä sen sijaan jännitän AMK:n pääsykokeitä jos satun sinne asti pääsemään, muutama päivä sitten sain henk.koht s-postin AMKin joltain sihteeriltä joka kyseli numeroitani, keskiarvoani ja koulutus tasoani eli toivossa elellään :)

Lisäksi oon TAAS löytänyt innostukseni URHEILUUN, aivan oikein mä lenkkeilen ja treenaan kahvakuulalla!!! Tiedän en tajua itsekään :D Ehjä sen tekee luikkujen kavereiden facebook kuva päivitykset jotka nostattavat kyyneleet silmiin kun vertaa omaa taikina mahaa ja toisen timmiä päkkiä... No mut hyväähän tää tekee, varsinkin mielelle!! Oon nyt pari päivää kävelly töihinki kauppatorilta ja olo on mahtava kun pääsee töihin :)
Ostin uuden "tuuli"takin että pääsee menemään vähä joka säällä :)

Peppi on alottanut jalkapallon ja viime perjntaina oli eka peli....
Leikittiin viereisessä leikkipuistossa Essin ja PEPIN kanssa joo...

Pepinhän siis piti olla tuolla, mutta ei uskaltanut kun porukkaa oli niin paljon :( 
Sain niin hyvän neuvon T;n siskolta kun hän aikoinaan paini poikansa kanssa tämän saman pelon kanssa, Ei pidä luovuttaa eli uudestaan reeneihin vaan :)

Oon jo pitkään muksujen kans unelmoinu voimistelurenkaista meillä ja kaiken taisteluiden älkeen saatiin ne tänään kattoon!! :)



Koko ilta menikin sitten tossa roikkuessa :)

Ja tottakai piti munki kokeilla :D

Noille voimistelurenkailla voi myös treenata ;)
voimistelurengas treeni vinkkejä voit katsoo täältä ;)




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy