Mikä on kaunista ja mikä ei?

Ajattelin kirjoitella tänään kauneusihaneista ja ruuasta ja sen nyky kulttuurista tänä päivänä suomessa. Muistakaa nämä ovat mun omia mieleipiteitä eli eivät ole oikeita tai vääriä vaan mitä mä oon mieletä :)
 KAIKKI paikat pursuaa fittness mössöä, kuvia podatuista naisista ja miehistä ja kuvia protsku- ym. jauheista ja vaan käsketään olemaan niin pirun timmi.

MUTTA se mitä oon huomannut on se, että ihmiset on oikeesti alkanut tekemään oman kroppansa eteen jotain!! Mukaanlukien minä. Eli pieni paine on mielestäni erittäin hyvä, tottakai on myös toinen puoli jossa nuoret ja nykyään aika pienet lapsetkin sairastuvat syömishäiriöihin, mutta oon aina ollut sitä mieltä, että kaikki överi mediointi aiheesta kun aiheesta pitäisi kieltää!

No mikä on sitten ulkonäköihanne? No tottakai semonen timmi minkä rasvaprosentti on 10 :D Ei kaikilla, on ihanaa kun joku kantaa oman itsensä just sellaisena kun on MUTTA kaikille se ei riitä ja mun mielestä kun ei kukaan saa arvostella niitä jotka kantavat oman itsensä sellaisina kun ovat niin ei näitä fittness mimmejä tai äijiä pitäisi arvostella, koska jos molemmat ovat vain tyytyväisiä itseensä fine!

Myös ruoka tottumukset on muttuunut ja mun mielestä se on ihanaa!! Enemmän ja enemmän prosessoimatonta ruokaa JES! Lisäksi ihminen on oppinut käyttämään luonnosta saatavia vitamineeja kuten marjat yms. Myös åeruna on sallittu ;D Siis nää on näitä järjellä juttuja :)

Mä kun innostun jostain vedän sen ensin äärirajoille sitten vasta huomaan kuinka -ei voi elää näin elämää- elän ja jarrutan vähän ja JOS vain jaksan jatkaa vielä näiden övereiden jälkeen niin löydän balanssin. Vielä elän treenaan överisti ja hifistelen ruualla, mutta kohta kun pääsee kokonaan eroon tosta vaa`asta ja sen tuijottelusta ja enemmän enemmän mietin kiinteytymistäni ja lihasten kasvua, koska jos jotkut asiat niin nuo kaksi vie aikaa, verta hikeä ja aina joskus kyyneleitä. Ruokavaliosta ja sen ymmärtämisestä ja siitä, että voi olla armollinen, kun se paino ja läski ei sieltä heti lähde kasvamaan jos syöt leivän silloin tällöin ;)

Ja lisää kauneusihanteita :D Nyt kun kesä on tulossa ja haluaisin mahdollisimman luonnollisen lookin 
Katja tuli meille ja sain taas raitoja tukkaan, on muutama kuukausi taas vierähtäny ja tukka oli aika tumma jo loopuvaiheessa. Kyllä katjasta se mun luottokampaaja vaan taitaa tulla eli leikkaukset ja värit on tulevaisuudessa Katjas only ;D



Tukka on nyt huonossa kunnossa, mutta colormaskin ja öljyshampoon kanssa tilanne jälleen korjaantuu :)

Nauttikaa kaikki siitä mitä ikinä teettekin ja syöttekin ;)



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Vähiin käy ennen kuin loppuu

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa