Päiviä erilaisia ja vuosia eri kokoisia :D

Eilen olin NIIN väsyny kun oli iltavuorosta aamuvuoroon ja siinä välillä n 7 tuntia unta josta kaikki unet olin töissä... Essikin oli joteni kärttynen ja yli villi... :D
Väkisin väänsin puolen tunnin treenin :D

Oon omaa ruokaa grillannu aika paljon ja on kyl nii hyvää <3!! Tässä annoksessa on kanaa, grillattua bataatti ja valkosipulia + vihanneksia ja kasviksia :)


Tänään oltiin hetki mammalassa pk:n jälkeen ja siitä lähdettiin sankoin joukoin Pepin kevätjuhlaan :) Kevätjuhlassa oli viidakon eläin- teema :)

Esitysten jälkeen oli kaikenlaisia temppurata rasteja :)

Mukana menossa oli Mummi, mamma ja pappa sekä mä ja tytöt :) Pojille sattumalta tuli fudispeli ;D

Puffetissa piti herkkuja saada :) Paitsi mun ;) Mun herkku oli protsku patuka autossa :D

Essi varasti jostain apinan korvat :D



Monet on sanonut, että oon aina ollu saman kokoinen eikä muutosta oo niinkään huomannut, mutta tässä todisteita ;)

Vasemmalla on ehtoisa morsian vuonna 2010 ja vasemmalla HIEMAN pienempi tämän vuoden maaliskuussa :D

Ja tässä kahden lapsen äiti vuonna 2011 ja tänään kolmen lapsen äitinä otettu kuva ;)
Tarkotus olis kasvaa tosta, varsinkin jaloista!! Pikkuhiljaa ;)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy