What a day!

Tänään alkoi ihan tosissaan takapihan aidoitus ja mä kun aattelin et se ei koske mua mut toisin kävi :D
Mä aloin siistimään tota yhtä nurkkaa kaiksta rikkakasveista ja puskista minkä juuret oli joka paikassa!!

Tältä piha näytti ku ängin itteni ulos...

Tämmösen alun sain väsättyä nurkkaan

Hommia painettiin iltapäivään asti ja sitten T hakikin mummin ja isopappan meille grillaamaan ja lopuksi syötiin kakkua <3




Pöydässä oli:
Yrttimarinoitua kaslerpihviä
grillattua kanaa
salaattia jossa herkku osuutta näytteli mini yrtti mozzarellat
uusia perunoita
mulle ja mummille bataattia ja valkosipulia+ avokado-oliiviöljy nyyttejä
colesaw salaattia
reetisejä
punasipulia
ja jälkkäriks mansikka moussekakku



tytöt odotti innoissaan ruokaa ;D

ja tässä mun annos, oli niin hyvää!!! Piti grillata illalla vielä pihvi ja syödä lisää kakkua ;D Mutta hei tänään saaki syödä!! Huomenna taas ruotuun :D

Ollu niin ihania vapaapäiviä ettei haluis millään mennä töihin, vaikka on se arkikin kivaa :)

PS. Ehkä jotain ärsyttää tää mutta......


LOVE MY NEW ASS!!!! 

Ciao bambinos <3



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy