Kun kevät saapuu



Kun sain oman diagnoosin tiesin, että en ole samanlainen kuin muut, mutta pelko siitä, että kuvittelen kaiken on kuitenkin vielä olemassa.

En ajatellut, etten tule tapaamaan skeptisiä ihmisiä, koska monen mielestä olen aika selvä tapaus.

Mutta, olen tavannut muutaman joka ihmettelee, koska kaikki näyttää päällisinpuolin toimivan. T monta kertaa sanoo, että kyllä sen huomaa kun hetken jostain mun kanssa juttelee!

Toisaalta luojan kiitos, että olen jossain kohtaa tajunnut kiinnittää huomiota olemukseeni!

Tänään epävarmuus palasi, oli aika siirtä psykiatrian puolelta perus terveydenhuollon lääkärille.
Epävarmuus johtui tuosta lääkäristä joka oli noin 1,5 vuotta sitten sama joka sanoi, että ei näe mitään mieltä tutkia, kun olen tähänkin asti pärjännyt... Jep, en vain tiedä mitä on pärjääminen normaalisti?

Ihmettelin miksi lääkäri ei määrännyt perus labra kokeita otettavaksi vaan halusi nähädä "lisä selvitysten vuoksi"

Apua! Se vaan ei usko, et mulla on adhd, se ottaa diagnoosin pois ja oon taas rotkon pohjalla! 
Syy yähän "lisä selvittelyyn" vaan yksinkertaisesti oli, että lääkäri ei nähnyt mun tietoja!
Hyvä tyyppi, uskoi mua niinkun lääkäri uskoo potilaalla olevan diabetes, haha!
Lääkitystä nostettiin mitä halusinkin ja terapia muodoista puhuttiin.



Tässä kohtaa mainittakoot, että ihan sama jos joku ei usko adhd:seen alkuunkaan. Kunhan se lääkäri joka tyrmäsi kaikki epäilyni uskoo.

Vieläkin vaan jaksan ihmetellä tätä asiaa, hieman ehkä hävettää siinä mielessä, että suomalaisena olen tottunut, että huomiota kaikesta vaan haetaan ja se on aina huono! Hyvät ja kunnialliset ihmiset on hiljaa eikä puhu omista asioitaan.
Itse puhua pälpätän milloin eilisiltaisesta seksistä tai spekuloin jotain asiaa niin, että itse kyllästyn siihen ja sanon äänen etten jaksa enää jauhaa.

Nyt kun kevät saapuu saapuu myös addien aivoaalto eli hypetetään niin hyvässä kuin pahassa, mutta tänään hyvässä, vihreä sen kuin lisääntyy meillä!

Otin makuuhuoneessa piileskelleen mini kasvihuoneen jonne sain pääsiäisruohon , sipulit ja basilikan kasvamaan.



Niin rakastan kasveja ja niide tuomaa kodikkuutta ja raikkautta!



Monta vuotta kaikki lasten tekemät myrkyt on tuo reuhka kestäny ja tänään oli sillä oikeus saada isompi ruukku ja kasvaa immaksi!

Hullun paljon olisi taas asia mm mitä se on kun mies on lapsen omaishoitaja ja äiti osittaisella hoitovapaalla, mutta nää asiat ajattelin valaista myöhemmin.

Lucky me today is a good day





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy