Taistelun arvoinen



Eilen ja tänään oon miettiny paljon mitä oon saanu, juur niitä asioita mistä oon haaveillu itelleni ja lapsille, Miks ei vois olla onnellinen niistä isoista ja jokapäiväisistä asioista joita en oikeesti olis kuvitellut saavani, ainakaan lähitulevaisuudessa!




Tätä mieletöntä piha miljöötä josta en kuvitellut ikinä saavani! Aivan mahtavia ja ystävällisiä naapureita, jotka "kyläkasvattaa" omiaan ja toisten lapsia :)


Ihanaa ja kaunista kotia jossa on oma sauna ja meidän makuuhuoneessa oma parveke! <3



Maailman ihanimmat ja ehkä vaikeimmat (mun mielestä) päivänki ku oot ilman niitä ni on jo tylsää <3 :D


Ja T. T on maailman ihanin isi! Kaikkensa tekee lastensa eteen ja oppinu pieneks kodin hengettäreks ;)

Tähän vielä mainittakoon vakityö ja ihanan hullut työkaverit joita ilman en tulis toimeen <3
Tähän vielä pakko mainita et huomenna alkaa mun haku ammattikorkeeseen ;)

Sillä kun ei oikeesti oo väliä onko meillä laminaattilattia tai oonko saanu kolme kiloa pois kesäks. Mä en mieti näitä asioita vanhana vaan niitä, että oliko lapset onnellisia, olinko mä hyvä äiti ja vaimo!
Kaikki muu kulkee siinä sivussa!
Ei mulla muuta taas :D


Tässä viel sanallinen voimabiisi!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Vähiin käy ennen kuin loppuu

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa