Viikonloppu hommia ja äitin juttuja

Viikonloppuna oliki sitte kaikenlaista :)

Perjantaina Peppi kävi jumpassa ja lauantaina fudis harkoissa :)
Peppi tykkäs tosi paljon ja siellä oli hänen pvkoti sulhanen Alex jota piti kuulemma aian välillä vähän pussailla :D

Lauantaina sitte mentiin T:n isän synttärilounaalle säkylään:)
Laitoin mun uuden lempimekon ja huulipunaa ;)

Oli ihanaa ajaa pitkästä aikaa samaa reittiä kun ajetaan aina mökille :)


Ruokaa oli monenlaista ja se oli järkyttävän hyvää!! :)

Paikka oli tosi kiva ja lapset sai riehua nii pal ku tykkäs kun muita syöjiä ei ollu :D

Me <3


Ilma oli ihan mahtava ja ruuan jälkeen käytiinki mökillä piipahtamassa :)

Meijän tyylilyyli :D

Illalla lähin vähän kattelemaan työkamuja ja riehumaan niitten kans :D


Sunnuntaina katteeltiin kun rairuohot kasvaa 
ja 

ihana Katja raidotti mun tukkaa taas lisää! Ihana ja luonnollinen lopputulos, vaikka ei kyl tästä kuvasta saa selvää :D

Sitte siihen liikuntaan!!
Oon nyt lähes päivittäin tehny lihas reeniä kotona omaa elopainoa ja kahvakuulaa käyttäen ja hiukan näkyy jo vatsan pienenemistä ;)

Vielä kun sais kiinteemmäks et kehtaa biksujen kans vilkkua :)

Ja mun uus yrmispaita :D Ei ollu t:n mieleen, mut mä tykkään! Eikä oo kyl mikää kaupunki paita :D






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Vähiin käy ennen kuin loppuu

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa